Assistent projectleider 32-36 uur

Boxtel   |   36 uren per week

Direct solliciteren

Wat ga je doen?

Je bent, als assistent projectleider binnen ons proces Realisatie watersysteem, de spin in het web in onze projecten. Je ondersteunt de projectleider(s) door te organiseren, administreren en registreren. Meer specifiek kun je onder andere de volgende taken uitvoeren in een project:

  1. Het plannen, voorbereiden en organiseren van overleggen en het verzorgen van de verslaglegging;
  2. Het administreren en vastleggen van documenten, nieuwe orders, prestatieverklaringen en verzoeken tot wijzigingen (VTW’s) in onze systemen (o.a. Ultimo en Djuma);
  3. Ondersteuning van de projectmanager bij de projectbeheersing, zoals het actualiseren van het risicodossier, de kostenramingen of de planning;
  4. Ondersteuning van de omgevingsmanager zoals het opstellen van uitnodigingen, verzorgen presentatiemateriaal, afstemming met gebiedspartners (zoals grondeigenaren, inwoners, terreinbeherende organisaties, gemeenten, ZLTO en provincie), aanvragen van vergunningen, verzorgen van bekendmakingen.
  5. Ondersteuning van de technisch manager zoals de aansturing van adviesbureaus of aannemers en het organiseren van de afstemming met vakspecialisten (onder andere ecologen en hydrologen).
 
Juist deze diversiteit in projecten en werkzaamheden maakt je functie afwisselend en uitdagend.
 

Dit ben jij 

Jij bent gedreven, enthousiast en gestructureerd en kunt zowel goed samenwerken als zelfstandig invulling geven aan je rol. Je bent in staat om snel door te dringen tot de kern en weet informatie snel te structureren. Je bent een teamspeler, initiatiefrijk, oplossingsgericht, sterk in plannen en organiseren en weet anderen te inspireren en motiveren om met jou aan de slag te gaan in een gebied.
 
Verder heb je:

  • Een afgeronde HBO-opleiding, bij voorkeur in civieltechnische, planologische of milieukundige richting;
  • Kennis en ervaring met het werken in een projectomgeving is een pré.
  • Het vermogen om mensen met elkaar te verbinden;
  • De kunst om op elk gewenst moment de juiste informatie boven water te krijgen;
  • Ervaring en handigheid met MS Office is een vereiste;
  • Ervaring met MS Project en RiskId is een pré;
  • Affiniteit met en/of kennis van digitale documentbeheerssystemen of de flexibiliteit om je dit snel eigen te maken;
  • Zowel mondeling als schriftelijk uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.

Dit bieden wij jou!

Je salaris is afhankelijk van je ervaring en opleiding en bedraagt minimaal € 3.562,- maximaal € 4.774,- bruto per maand bij een werkweek van 36 uur (functieschaal 9).
 
Daarnaast profiteer je van een uitgebreid pakket aan voordelen, met onder andere:

  • een individueel keuzebudget van 21% van je bruto salaris bij een werkweek van 36 uur waarmee je onder andere extra verlofdagen kunt kopen of je salaris mee aan kan vullen;
  • een ruim opleidingsbudget dat je kunt inzetten voor je persoonlijke ontwikkeling en vitaliteit (de Brabant Aquademie ondersteunt je hierin);
  • 151,2 verlofuren;
  • variabele werktijden om werk en privé goed te combineren;
  • ondersteuning om fijn thuis te werken (laptop, telefoon, computerscherm, vergoeding voor het inrichten van een thuiswerkplek;
  • een goede pensioenregeling bij het ABP en een warm welkom in een superleuk team en veel sociale activiteiten om je collega’s te ontmoeten.

Waar kom je te werken?

Onze leefomgeving staat onder druk door klimaatverandering, het intensiever gebruiken van de beschikbare ruimte, een toenemend gebruik van (grond)water en de afname van biodiversiteit. Het integreren van deze opgaven tot concrete, gedragen en uitvoerbare inrichtingsplannen, die een bijdrage leveren aan het beleid en de ambities van ons waterschap, vraagt om samenwerking, verbinding, creativiteit en lef. Of het nu gaat om een beekherstelproject, het oplossen van een vismigratieknelpunt, het versterken van onze keringen of het participeren in integrale gebiedsprocessen.
 

Enthousiast? Reageer!

Spreekt de vacature je aan en herken je je in het profiel? Dan maken we graag kennis met je. Upload uiterlijk 12 november a.s. je cv en motivatie via ons sollicitatieformulier. Voel je vrij om voor je motivatie een vorm te gebruiken die bij je past.
 
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Stan Spapens, procesmanager Realisatie watersysteem, telefoonnummer 0411-700428. Solliciteer via onderstaande button. Vragen over de sollicitatieprocedure kun je stellen aan Christine Wouters, Personeelsconsulent, 0411-618529. Waterschap De Dommel vraagt bij een aanstelling een verklaring omtrent gedrag (VOG). De eerste sollicitatiegesprekken vinden plaats op 22 november a.s.
 
Deze vacature wordt gelijktijdig intern als extern opengesteld. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
 

Het formulier wordt geladen.