Medewerker Facilitaire coördinatie
Boxtel | 36 uren per week
Wat ga je doen?
Samen met je collega’s zorg jij ervoor dat de facilitaire werkzaamheden goed worden georganiseerd en uitgevoerd. Dat doen we voor ongeveer 600 collega’s en het bestuur.
Je stemt veel af met deze interne klanten en je bent dagelijks in contact met een groot aantal facilitaire leveranciers.
De werkzaamheden richten zich op het brede facilitaire werkveld, denk hierbij onder andere aan: catering, schoonmaak, bedrijfskleding, wagenpark, beveiliging en onderhoud van installaties.
Je belangrijkste werkzaamheden bestaan uit:
- Organiseren en/of uitvoeren van facilitaire werkzaamheden i.s.m. collega’s en leveranciers.
- Werken met en up-to-date houden van diverse ondersteunende systemen.
- (mede) Uitvoering geven aan onderhoudsplannen.
- Ondersteunen van de adviseurs binnen Facility Management bij hun werkzaamheden met betrekking tot de uitvoering van contracten en opdrachten met externe partijen.
Dit ben jij
Je voelt je als een vis in het water als facilitaire duizendpoot. Je schakelt makkelijk tussen de verschillende facilitaire onderwerpen en door jouw organisatietalent houd je, ondanks hectische momenten, het hoofd koel en bewaar je het overzicht. Op andere momenten werk je zorgvuldig in één van de vele ondersteunende systemen en houdt daarmee de facilitaire informatie en administratie op orde. Dit alles doe je klantgericht en met een gezonde dosis humor. Verder beschik je over:
- MBO+ kennis- en werkniveau; je bent facilitair opgeleid of beschikt aantoonbaar over de nodige facilitaire ervaring.
- Goede communicatieve vaardigheden.
- Je handelt pro-actief, oplossingsgericht en accuraat.
- Je bent zeer klantgericht ingesteld, stressbestendig en flexibel.
- Je functioneert goed in teamverband.
- Af en toe ben je i.v.m. geplande avondopstelling of incidenteel voor calamiteiten beschikbaar buiten reguliere kantoortijden.
- Je beschikt over een rijbewijs B.
- Je beschikt over een BHV-certificaat of bent bereid dit te halen.
Dit bieden wij jou!
Een salaris van minimaal € 3.234,- en maximaal € 4.242,- per maand bij een werkweek van 36 uur (functieschaal 8, peildatum 1-7-2024), afhankelijk van opleiding en ervaring.
Daarnaast bieden we je:
- een individueel keuzebudget van 21% van je bruto salaris bij een werkweek van 36 uur waarmee je onder andere extra verlofdagen of je salaris mee aan kan vullen (minimaal € 679,- en maximaal € 890 bruto per maand);
- een ruim opleidingsbudget dat je kunt inzetten voor je persoonlijke ontwikkeling en vitaliteit, en de Brabant Aquademie waar je alles kunt leren over water;
- 144 verlofuren en 7,2 bovenwettelijke verlof uren bij een werkweek van 36 uur.
- variabele werktijden
- ondanks dat de werkzaamheden voor deze functie meestal plaatsvinden in het hoofdkantoor, de voorzieningen om incidenteel thuis te werken (laptop, telefoon, computerscherm, vergoeding voor het inrichten van een thuiswerkplek)
- een goede pensioenregeling bij het ABP
- een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
- het betreft een functie voor 32-36 uur per week.
Waar kom je te werken?
Wij zijn Waterschap De Dommel, dé waterpartner in Midden-Brabant! Samen met je collega's zorg je voor droge voeten, voldoende water en schoon water. Bij ons draag je actief bij aan een gezonde, mooie, veilige, natuurlijke en duurzame leefomgeving, waarin mensen graag wonen, werken, recreëren en ondernemen.
Enthousiast? Reageer!
Spreekt de vacature je aan en herken je jezelf in het profiel? Dan maken we graag kennis met je. Upload uiterlijk voor 9 december je cv en motivatie. Voor meer info over de functie kun je terecht bij Michiel Koenders, Manager Facility Management (0411-618 477). Iris Kleine (0411-613139) kan je alles vertellen over de sollicitatieprocedure. De sollicitatiegesprekken vinden plaats op vrijdag 13 december.
Ter informatie, Waterschap De Dommel vraagt bij indiensttreding om een verklaring omtrent gedrag (VOG).