Junior adviseur inkoop en aanbesteden
Boxtel | 27 uren per week
Wat ga je doen?
Als junior adviseur inkoop draag je samen met je collega’s de verantwoordelijkheid voor aanbestedingen en het adviseren over inkoop. We zoeken een enthousiaste collega die zich verder wil ontwikkelen naar een allround junior adviseur op het gebied van inkoop en aanbesteden. Je adviseert jouw collega’s over de te volgen procedure en je beantwoordt vragen vanuit de organisatie op het gebied van inkoop en aanbesteden. Je begeleidt als junior adviseur aanbestedingen van de verschillende processen. Tevens ben je aanspreekpunt voor vragen over het gebruik van de applicaties die we gebruiken bij het inkoopproces en de procedurestappen die gevolgd moeten worden.
Dit ben jij
Als communicatief vaardige en resultaatgerichte collega leg je gemakkelijk contact met zowel de interne organisatie als met externe organisaties. Je hebt oog voor de belangen van de interne klant en de organisatie. Je werkt accuraat en hebt een proactieve houding. Je hebt een MBO+ of HBO-werk- en/of denkniveau in een (bedrijfs-) economische, juridische of bestuurskundige richting.
Je beschikt over een vakgerichte opleiding zoals NEVI (of vergelijkbare diploma's) of bent bereid deze te gaan volgen. Daarnaast ben je 24 tot 27 uur per week beschikbaar.
Dit bieden wij jou!
De Dommel is een flexibele werkgever waar je zelf aan het roer staat voor een goede balans tussen werk en privé. Hierbij horen uiteraard variabele werktijden. Persoonlijk leiderschap en ontwikkeling vinden wij erg belangrijk. Een ruim opleidingsbudget dat je kunt inzetten voor je persoonlijke ontwikkeling en vitaliteit bij de Brabant Aquademie met een breed aanbod aan opleidingen hoort daarom ook bij de voorwaarden.
Daarnaast krijg je:
- Een salaris van minimaal €3562,- en maximaal salaris van € 4774,- bruto per maand (functieschaal 9) bij een 36-urige werkweek.
- Een individueel keuzebudget van 21% waarmee je onder andere extra verlofdagen kunt kopen of je salaris mee kan aanvullen (minimaal € 748,- en maximaal € 1002,- bruto per maand).
- 151,2 verlofuren op basis van een 36-urige werkweek
- Ondersteuning om thuis te werken (laptop, telefoon, vergoeding voor het inrichten van een thuiswerkplek)
- Een goede pensioenregeling bij het ABP.
- We starten met een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar.
Waar kom je te werken?
Welkom bij Waterschap De Dommel, dé waterpartner in Midden-Brabant! Samen met je collega's zorg je voor droge voeten, voldoende water en schoon water. Bij ons draag je actief bij aan een gezonde, mooie, veilige, natuurlijke en duurzame leefomgeving, waarin mensen graag wonen, werken, recreëren en ondernemen. En zo’n inspirerende omgeving, die bieden we jou ook graag. Daarom kun je rekenen op veel ruimte voor ontwikkeling en ondernemerszin. Jouw vrijheid, persoonlijk leiderschap, mobiliteit en autonomie vinden we heel belangrijk.
Enthousiast? Reageer!
Spreekt de vacature je aan en herken je je in het profiel? Dan maken we graag kennis met je. Ook als je nog geen ervaring hebt als inkoopadviseur maar je graag verder wil ontwikkelen in deze functie ontvangen wij graag je sollicitatie.
Upload uiterlijk zondag 16 maart je cv en motivatie. Voel je vrij om voor je motivatie een vorm te gebruiken die bij je past. Ee ontwikkelassessment deel uitmaken van de procedure.
De eerste gesprekken worden gepland op donderdag 20 maart.
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Manon Knoops, Manager inkoop en juridische zaken. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 0411- 700747. Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure dan kun je contact opnemen met Miriam van der Linden, Personeelsconsulent 0411-618598.
Ter informatie, Waterschap De Dommel vraag bij indiensttreding naar een verklaring omtrent gedrag (VOG)
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.